Har du frågor om någon produkt eller vill kontakta oss går det bra att skicka ett meddelande i formuläret nedan. Vi svarar oftast inom 24-48 timmar (vardagar).
Om det gäller det en reklamation se info längre ner.
Det finns också info angående Silvakompasser med kvalitetsproblem längre ner.
Gäller ditt ärende en reklamation (allt utom Silvakompass)?
Om ditt ärende gäller en reklamation så ber vi dig att skicka ett e-postmeddelande till info(a)letro.se med uppgifter om vad du vill reklamera samt bifoga gärna några bilder på felet på varan.
Glöm inte att ange fullständig adress och ett mobilnummer som vi kan nå dig på. Mobilnummer behöver vi också för att kunna avisera försändelse om du får en ersättningsleverans.
Har du problem med en Silvakompass?
Följ nedanstående instruktion för att få din defekta Silvakompass utbytt.
För utbyte av defekt Silvakompass gäller följande rutin:
Fota produkten från ovansidan och undersidan där man ser några bokstäver tryckta. Skicka ett e-postmeddelande till support@primus-silva.com.
Skriv en liten text om vad som är felet, skicka med bilderna och gärna när du köpte kompassen och var du köpt den.
De behöver också dina uppgifter som namn, fullständig adress och mobilnummer för att
kunna skicka en ersättningskompass till dig.