Har du frågor om någon produkt eller vill kontakta oss går det bra att skicka ett meddelande i formuläret nedan. Vi svarar oftast inom 24-48 timmar (vardagar).
Om det gäller det en reklamation se info längre ner.
Det finns också info angående Silvakompasser med kvalitetsproblem längre ner.
Gäller ditt ärende en reklamation (allt utom Silvakompass)?
Om ditt ärende gäller en reklamation så ber vi dig att skicka ett e-postmeddelande till info(a)letro.se med uppgifter om vad du vill reklamera samt bifoga gärna några bilder på felet på varan.
Är det ett par skor som du har fått problem med så behöver vi ofta en bild på insidan av plösen där det oftast sitter en etikett med storlek och fabriksnamn.
Glöm inte att ange fullständig adress och ett mobilnummer som vi kan nå dig på. Mobilnummer behöver vi också för att kunna avisera försändelse om du får en ersättningsleverans.
Har du problem med en Silvakompass?
Omkring år 2021-2022 hade Silva kvalitetsproblem med tävlingskompasserna. Har du problem med en kompass köpt under den perioden?
Följ nedanstående instruktion för att få din defekta Silvakompass utbytt.
Fota produkten från ovansidan och undersidan där man ser några bokstäver tryckta. Skicka ett e-postmeddelande till info(a)letro.se.
Skriv en liten text om vad som är felet, skicka med bilderna och när du köpte kompassen. Vi behöver också fullständig adress och mobilnummer för avisering om vi ska kunna skicka en ersättningskompass.
Under denna vecka säljer vi på följande orienteringstävlingar:
Lördag 29 mars· Vårtrippeln (Måsenstafetten)
Söndag 30 mars· Vårtrippeln (Nyköpingsorienteringen) + SM Ultralång